Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Islands of Memory. The Landscape of the (Non)Memory of the Holocaust in Polish Education from 1989 to 2015 [Katarzyna Stec]
Zagłada Żydów. Studia i Materiały, Nr 17 (2021), strony: 805-810
Data publikacji: 2021-12-20
Bibliografia
Arie W. Kruglanski, Amiram Raviv, Daniel Bar-Tal, Alona Raviv, Keren Sharvit, Shmuel Ellis, Ruth Bar, Antonio Pierro, Lucia Mannetti, Says Who? Epistemic Authority Effects in Social Judgment, „Advances in experimental social psychology” 2005, nr 37.
Jacek Nowak, Sławomir Kapralski, Dariusz Niedźwiecki, On the Banality of Forgetting. Tracing the Memory of Jewish Culture in Poland, Berlin: Peter Lang, 2018, s. 102.
Małgorzata Kossowska, Ewa Szumowska, Paulina Szwed, Tolerancja w czasach niepewności, Sopot: Smak Słowa, 2018, s. 216.
Michał Bilewicz, History as an Obstacle: Impact of Temporal-Based Social Categorizations on Polish-Jewish Intergroup Contact, „Group Processes & Intergroup Relations” 2007, nr 10 (4).
Stec Katarzyna, Kucia Marek, Edukacja o Auschwitz i Holokauście w perspektywie badań społecznych [w:] Edukacja o Auschwitz i Holokauście w autentycznych miejscach pamięci: stan obecny i perspektywy na przyszłość, red. Piotr Trojański, Oświęcim: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, 2019.
Licencja
Copyright (c) 2021 Zagłada Żydów. Studia i Materiały
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.