Wyświetl Nr 17 (2021)

Nr 17 (2021)

ISSN:
1895-247X
eISSN:
2657-3571

Data publikacji:
2021-12-20

Dział: Recenzje

Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Islands of Memory. The Landscape of the (Non)Memory of the Holocaust in Polish Education from 1989 to 2015 [Katarzyna Stec]

Katarzna Stec

kasia.stec@uj.edu.pl

doktor socjologii, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, badacz w projekcie „Auschwitz w pamięci społecznej Polaków 75 lat później” kierowanym przez prof. Marka Kucię. Publikowała na temat pamięci o Holokauście i edukacji o Holokauście, skupiając się na społecznej roli i symbolice muzeów – miejsc pamięci byłych nazistowskich obozów koncentracyjnych i obozów zagłady.

https://orcid.org/0000-0001-6890-2092

Instytut Socjologii, Uniwersytet Jagielloński

Zagłada Żydów. Studia i Materiały, Nr 17 (2021), strony: 805-810

Data publikacji: 2021-12-20

https://doi.org/10.32927/zzsim.922

Arie W. Kruglanski, Amiram Raviv, Daniel Bar-Tal, Alona Raviv, Keren Sharvit, Shmuel Ellis, Ruth Bar, Antonio Pierro, Lucia Mannetti, Says Who? Epistemic Authority Effects in Social Judgment, „Advances in experimental social psychology” 2005, nr 37.

Jacek Nowak, Sławomir Kapralski, Dariusz Niedźwiecki, On the Banality of Forgetting. Tracing the Memory of Jewish Culture in Poland, Berlin: Peter Lang, 2018, s. 102.

Małgorzata Kossowska, Ewa Szumowska, Paulina Szwed, Tolerancja w czasach niepewności, Sopot: Smak Słowa, 2018, s. 216.

Michał Bilewicz, History as an Obstacle: Impact of Temporal-Based Social Categorizations on Polish-Jewish Intergroup Contact, „Group Processes & Intergroup Relations” 2007, nr 10 (4).

Stec Katarzyna, Kucia Marek, Edukacja o Auschwitz i Holokauście w perspektywie badań społecznych [w:] Edukacja o Auschwitz i Holokauście w autentycznych miejscach pamięci: stan obecny i perspektywy na przyszłość, red. Piotr Trojański, Oświęcim: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, 2019.

Altmetryki

Cytowania w Google Scholar - kliknij ikonę by sprawdzić

Statystyki

Stec, K. (2021). Jolanta Ambrosewicz-Jacobs, Islands of Memory. The Landscape of the (Non)Memory of the Holocaust in Polish Education from 1989 to 2015 [Katarzyna Stec] . Zagłada Żydów. Studia I Materiały, (17), 805-810. https://doi.org/10.32927/zzsim.922

Udostępnij

                            Wyświetl Nr 17 (2021)

Nr 17 (2021)

ISSN:
1895-247X
eISSN:
2657-3571

Data publikacji:
2021-12-20

Dział: Recenzje